בואו למצוא את שאהבה נפשכם!

מחפשים זוגיות שתוביל לנישואין?

הגעתם למקום הנכון!

שמי אסתי בן אלי,  אני מלווה רוחנית לזוגיות ונישואין.
השליחות שלי, היא עבורכם.

אני כאן לעזור לכם למצוא אהבה ולהוביל אתכם בדרך למציאת זיווגכם.

קמה כל בוקר בהודיה ענקית לבורא עולם על השליחות שנתן לי ללוות אנשים במציאת זיווגם.

חייגו כעת: 052-8611651

נגן וידאו

סרטון משנת 2014

כבר ניסיתם הכל ונפגשתם עם עשרות מועמדים, וזה עדיין לא קרה, אז מה?

מבטיחה ובגדול התמסרות מלאה לאיתור בן/בת זוגכם הנובעת מהכרות מעמיקה עם אישיותכם והעדפותיכם. ולא פחות מכך – עידוד תמיכה ודרבון הנחוצים כל כך להצלחת התהליך.

היום לאחר המון הצלחות אני יכולה לאמר שהשידוכים שאני עושה מצליחים כי יש לי סיעתא דשמיא (השגחה פרטית מדוייקת ומושלמת) ואינטואיציה חזקה , סבלנות בלתי נלאית שבורא עולם חנן אותי בהם.

ליווי רוחני לזוגיות ונישואין

אני רוצה לאמר לכם: שאין ייאוש בעולם כלל שהזיווג שלך כבר נקבע 40 יום קודם שנוצרת, אנחנו רק צריכים למצוא אותו.

על ידי בניית פרופיל אישיותי והכרות מעמיקה עם הנתונים והצרכים וההעדפות שלך, בצד כשרון טבעי להתאמה בין בני אדם, הם המאפשרים לסנן ולשלוף בפינצטה את המועמדים האידאלים ביותר עבורך, ללא בזבוז זמן, סבל מיותר ופגישות חסרות תכלית.

אז אם גם לכם נמאס מכל הבליינדייטים, מכל הצעות השידוכים הלא מוצלחות, מחיפושים באתרי הכרויות, “ולשרוף” ערב אחר ערב ועוד לשמוע שאתה בררן/נית…

אני מזמינה אותך למצוא
את שאהבה נפשך!

מאגר השידוכים שלי מורכב מאנשים מכל השכבות והרמות רווקים ורווקות, גרושים וגרושות. דתיים, דתיים לאומיים, חרדים, בעלי תשובה, מסורתיים מגיל 20-70 .

תהליך השידוך, כך זה עובד:

1. הרשמה למערכת

נרשמים בטופס בתחתית העמוד ונכנסים מיד לרשימת השידוכים של אסתי בן אלי. שלב ראשון בתהליך הזיווג.

03. הכנת פרופיל אישי מורחב

בדיקת הצעות מתאימות לשידוך – בשלב זה אני עוברת על השאלון ובודקת הצעות שיכולות להתאים

2. פגישת הכרות

בפגישה נמלא שאלון קצר של פרטים אישיים, לאחר מכן אשמח שתשתפו אותי יותר בהרחבה על עצמכם ואיזה בן/בת זוג אתם מחפשים. הפגישה בעל אופי נינוח והמטרה העיקרית להכיר אותך ולמצוא לך את זיווגך. פגישת ההיכרות הינה בעלת ערך רב עבורך כיוון שאני נותנת במעמד הפגישה ייעוץ והכוונה למציאת זיווגך שלא תקבל בשום מקום.

04. הצעות רלונטיות

אצור איתך קשר ואמסור לך פרטים אודות ההצעות לשידוך.

05. הזמנות לחתונה!

אל תשכחו לשלוח גם לי הזמנה.....

מה ההשקעה שלך במציאת בן/בת זוג מתאים לנישואין?

סה”כ 2300 ₪ ובהצלחת השידוך 5000 ₪.

שירות VIP   בכל הארץ – רוצים שהגיע לפגישת היכרות באזור מגורכם?

התשלום 3300 ₪ בהעברה בנקאית לפני הפגישה.  בהצלחת השידוך 5000 ₪.

היכנסו לתהליך ההרשמה

התקשרו עכשיו לתיאום פגישת היכרות ובקרוב מאוד גם אתם תעמדו מתחת לחופה  

חייגו כעת: 052-8611651

אנשים שמצאו אהבה כותבים לי:

ההיכרות שלי עם אסתר בן אלי הייתה לפני שנה ו4 חודשים, אחי הגדול ממני ב8 שנים מצא את זיווגו לאחר שנים של חיפושים, בשידוך הראשון שלו אצל אסתר, הוא המליץ לי עליה בחום ואני הייתי מאוד עקשן, לבסוף נשתכנעתי והלכתי להיפגש עם אסתר, למעןם האמת ראיתי לא מעט שדכנים ושדכניות בישיבה שבה למדתי ומחוצה לה, האמת שאף שדכנית לא ירדה איתי לפרטים כפי שאסתר עשתה, אסתר בדקה בצורה קפדנית בדיוק את מה שמתאים לי ושאלה את השאלות הכי קטנות ואת השאלות הכי חשובות בין אם זה בעניין החיצוניות ובין בענייני השקפה ואישיות, האמת שלא ידעתי איזו הפתעה תהיה לי, בסיום הפגישה הראשונה עם המשודכת הראשונה שאסתר הכירה לי החלטנו אני ואשתי שאנחנו רוצים להתחתן, הקב"ה מגלגל זכות ע"י זכאי ואין ספק שאני ואשתי מוקרים טובה ענקית לאסתר בן אלי.
אלחנן ושירן חכמון
ליאת 050-8339397 | משה 054-2456848
ליאת ומשה אסתי היקרה! רצינו להודות לך מקרב הלב על כל הליווי התמיכה והדאגה. במשך כל תקופת הכרותינו הארוכה כשלוש שנים, עמלת, בדקת והמלצת, טלפונים, הודעות אף בשעות הערב המאוחרות לנסות ולזכות במצווה האדירה של זיווג איש לאישה. עד אותו הטלפון שבו זכיתי להכיר את בעלי המקסים. אני זוכרת שעוד היססתי ולבסוף מרגע שנפגשנו כבר אחרי כמה פגישות ידענו שנועדנו זה לזו. סיעתא דשמיא מיוחדת הייתה למשה כי מרגע שהחליט לפנות אלייך מיד הבנת את התיאום המופלא שלי ושלו. מאז לאחר מספר חודשי הכרות החלטנו להקים את ביתנו. אנחנו שמחים כי היית השליחה שלנו ומברכים אותך שה' ייתן לך אריכות ימים וכוח לעבודה כה מקודשת בבריאות איתנה לך ולכל המשפחה. שתזכי לסייע בהקמת עוד הרבה בתים בישראל המהווים חלק מבניית בית המקדש שיבנה בימינו אמן!
ליאת ומשה
ליאת 050-8339397 | משה 054-2456848
רותם ואדוה הם שתי אחיות שהתחתנו אחת אחרי השניה. המכתב המרגש מהאמא ריקי פחימה:לאסתי השדכנית המקסימה , אנחנו מודים לה' שפגשנו אישה כמוך. תומכת , מלווה, מייעצת בצורה אובייקטיבית. נותנת הרגשה אישית ותחושה של ביחד כאחות לאחות או כאמא דאגנית שמרגישה אחריות ושליחות. אנחנו מודות לך שהיית שליחה לטובה. שנאמר שמגלגלים זכות ע"י זכאי. אנחנו שמחים שהזכות הזו נפלה בחלקינו. שה' ישמח אותך כמו ששימחת אותנו וימלא כל משאלותייך לטובה ולברכה. בהוקרה ואהבה. ריקי פחימה אמא של אדוה ורותם.
ריקי פחימה – אמא של רותם ואדוה
ריקי 054-4586202
אסתי אהובה, זה הזמן לומר לך תודה על שזכיתי להכיר בזכותך את זה שאהבה נפשי ולהקים בית חם ואוהב. אין מספיק מילים שיביעו את תודתי והערכתי הגדולה אליך, תבורכי מפי עליון! ממליצה בחום! אסתי מעניקה שרות מסור ואכפתי והיא ניחנה במתנה אלוקית ביכולת אבחון טובה. מאחלת לך המון בהצלחה.
יפית ואמיתי
יפית 050-6592730 ואמיתי 050-6955860

הרשמו עכשיו וקבלו

שיחת ייעוץ בחינם

עם השדכנית אסתי בן אלי

שאלה? חייגו כעת: 052-8611651