שידוכים לבעלי צרכים מיוחדים

אם חשבתם שחתונה עבורכם היא חלום רחוק ובלתי אפשרי, טעיתם!

לאחר שנים בעולם השידוכיםובעידודם של רבנים ואנשי מקצוע, קבלתי על עצמי לאתר ולשדך פנויים ופנויות בעל צרכים מיוחדים, נכויות גופניות , נפשיות, קוגנטיביות ומחלות תורשתיות מכל המגזרים.

בשיתוף עם גופים ועמותות שונות יזמתי שירות שידוכים יחודי לבעלי צרכים מיוחדים, שמטרתו בין השאר לחשוף את קהל ההורים כמו גם רווקים בוגרים בעלי צרכים מיוחדים, להזדמנויות חדשות שלא היו נגישות עד כה.

נישואין בין בעלי צרכים מיוחדים זה אפשרי

מערך שלם של אנשי מקצוע עומד כיום לרשותכם, החל מהשידוך, המשך בהיערכות המשפחתית ועד להכוונה והכשרה להתנהלות היומיומית המעשית בין בני הזוג.

על שולחני הצטברו עשרות סיפורי הצלחה מרגשים של זוגות עם נכויות שונות, מחלות גנטיות ובעיות מגוונות שנאו חסרי סיכוי להנשא, ובכל זאת הרימו את הכפפה, יזמו קשר עם המשרד והחלו בתהליך ששינה את חייהם מקצה לקצה.

מספרים אפרים 39 עם טרשת נפוצה ורינת 32 עם מחלה חיסונית

להעתיק את ההמלצה של אפרים ורינת לכאן….

“לאחר מספר פיגשות ספורות מצאה את שאהבה נפשה…”

“בתי בת 23 בחורה אקדמאית, ביישנית מאוד ועדינת נפש, היו לה קשיים בתקשורת. נפגשנו עם אסתי והיא הייתה קשובה סבלנית ואכפתית. בתי עמדה איתה בקשר וקיבלה מספר הצעות. לאחר כחצי שנה אסתי הכירה בינה ובין בעלה כיום (בן 26). אני מודה לאסתי ומברכת אותה שתמשיך לעסוק במצוה כה חשובה. שתמשיך להצליח ולהביא שמחה ואושר לזוגות רבים ולמשפחותיהם.

בברכה מלכה רוזן.

אתם ודאי רוצים לדעת איך מתנהל התהליך?

תהליך שידוכים דיסקרטי נעם ומפוקח.

כמובן שכל התהליך מתנהל בשיא הדיסקרטיות. פו”פ בעלי צרכים מיוחדים או הוריהם פונים אלי. אני מראיינת אותם, לומדת את הדרישות והצרכים היחודיים ומאתרת עבורם מתוך המאגר האישי שלי. כמובן שכל המהלך כולו מתנהל ברגישות מקסימאלית לכל הנוגעים בדבר.

אבל זה עוד לא הכל! עם איתור המועמד המתאים לנישואין, מופנים בני הזוג לגוף מסויים עפ”י בחירתם להמשך טיפול. שהם הם יעברו סדנאות הכשרה מקיפות, שיכשירו אותם לכלל ההיבטים הכרוכים בחיי נישואין, זוגיות ואישות.

בקיץ הבא גם אתם תרקדו בחתונה משלכם

קחו בחשבון כי כל שידוך לוקח זמן. גם בין בני זוג רגילים ועל אחת כמה וכמה שמדובר באוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים. על כן, אל תתמהמהו. כל יום שעובר הינו יום מבוזבז, המגביר את תחושת הבדידות.

הרשמו כבר עכשיו
052-8611651